عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 16 / 10 / 1390
بازدید : 1292
نویسنده : علیرضا سعادتی

پرشین کال .نت: بالاخره لنوو هم تصمیم گرفت تا نمایشگاه صبر نکند و محصولات جدید خود را معرفی کند تا علاقمندان را بیشتر به غرفه های خود بکشاند. لنوو در یک معرفی بزرگ 9 مدل جدید از نوت بوک ها، نت بوک ها و لولترابوک های خود را معرفی کرد که هر کدام دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند.

اولین محصول که یک نوت بوک 13 اینچی محسوب می شود مدل جدید ThinkPad موسوم به X1 Hybrid است. ویژگی مهم این نوت بوک این است که دارای دو نوع پردازنده و دو سیستم عامل مجزاست که هر یک کاربرد خود را دارند. پردازنده اول یکی از مدل های Core i3، i5 یا i7 اینتل به همراه گرافیک Intel HD است که برای ویندوز 7 طراحی شده است و پردازنده دوم یک پردازنده موبایلی دو هسته ای Qualcomm است که بر روی مادربورد قرار گرفته و برای اجرای سیستم عامل اندروید به کار می رود. اندروید بر روی این نوت بوک بسیار سریع بوت می شود و با اینکه نمی توانید برنامه های اندرویدی را نصب کنید برای وبگردی و پخش فیلم و موزیک عمر شارژ بسیار بالاتری را در اختیارتان می گذارد.

 

 

پس از اولترابوک U300s لنوو ایم بار اولترابوک جدیدی به نام T430u را معرفی کرده که دارای صفحه نمایش 14 اینچی با وضوح 1366×768 است و یک ترابایت هارد دیسم و گرافیک Nvidia دارد. این اولترابوک شش ساعت دوام شارژ دارد و با قیمت 850 دلار در یک چهارم سوم 2012 وارد بازار خواهد شد.

 

حال نوبت به نت بوک جدید می رسد؛ اولین مدل Edge S430 یک نت بوک 14 اینچی با ضخامت 2 سانتی متر است که از تکنولوژی های Thunderbolt، صدای دالبی خانگی و NvidiaOptimus بهره مند است و یک ترابایت هارد دیسک دارد. ایم مدل با قیمت 750 دلار در ژوئن عرضه خواهد شد.

 

پس از آن با دو مدل نوت بوک سری E مواجهیم که شامل مدل های 14 اینچی Edge E430 و 15 اینچی Edge E530 می شود. این نوت بوک ها با پردازنده های Intel Core و یا AMD Fusion بسته به درخواست کاربر عرضه می شوند و از یک ترابایت هارد دیسک و گرافیک های مناسب برخوردار خواهند بود. این دو مدل در رنگهای قرمز و آبی در تمامی دنیا عرضه خواهند شد. دو مدل ارزان قیمت تر این نوت بوک ها 11 اینچی Edge E130 13 اینچی Edge E330 هم با قیمت 550 دلار همراه با مدل های بزرگتر در آوریل عرضه خواهند شد.

دو مدل آخر هم نوت بوک های ارزان قیمت B480  و B580 هستند که با پردازنده های Intel Core یا AMD Fusion و USB 3.0 عرضه می شوند و قیمتی حدود 400 دلار دارند.

منبع: Engadget




:: موضوعات مرتبط: , ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وب سایت گروهی آبخورگ خوش آمدید شما می توانید در این وب سایت پست بگذارید مانند فیس بوک و ....

آبخورگ رو میشناسی؟

 تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان" دانلود فیلم آهنگ عکس و نرم افزار+یوزر پسورد جدید نود ۳۲  "و آدرس  abkhorgi.LoxBlog.com  لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com